Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlvermann, Donna E.; Price, Latasha Hutcherson; Jackson, A. J.
TitelEpilogue: Looking Back to Look Ahead
QuelleIn: Journal of education, 196 (2016) 3, S.45-48Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2515-5741
DOI10.1177/002205741619600307
AbstractBy definition, an epilogue is a concluding segment of a literary work that often describes the futures of its main characters. It can also be a short speech at the end of a play or musical interlude that addresses the audience directly. Leaning in the direction of the latter, we propose as writers of this epilogue to engage in a bit of poetic license while not deviating from the seriousness of the subject at hand. Our intention is to use multiple modes–as much as possible within a traditional print text–to achieve what we perceive is the purpose of theJournal of Education'sthemed issue on“Becoming a Nation of Readers:Retrospectives and Visions.” Namely, we offer a retrospective and visionary examination of literacy instruction from a multimodal perspective that includes visual imagery, icons, and memes to make connections between what the authors of other pieces in this issue have argued and how we envision their points playing out in the future.
Erfasst vonFIDELIO
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: